Πέμπτη 27 Ιουνίου 2013

ΡΑΠΤΙΚΗ ΓΙΑ ΑΡΧΑΡΙΟΥΣ.....ΠΟΛΥ ΑΡΧΑΡΙΟΥΣ!!!!!

Αυτή η αρχή της ανάρτησης πάντα με δυσκολεύει! 
Πώς να προλογίσω; Δεν έχω δα και ραδιοφωνική εκπομπή! 
Θα πω λίγα και καλά.
 Έχω άπειρα πράγματα να σας δείξω! Τις ημέρες που πέρασαν, ασχολήθηκα αρκετά με την καινούρια μου λατρεία, την ραπτική. Δύσκολα τα πράγματα όταν είσαι αδαής (και όταν δεν έχεις κοπτοράπτη επίσης), θέλω να πιστεύω ότι θα βελτιωθώ. Ξεκίνησα με μία φουστίτσα με σούρες που έραψα για το Μελινάκι, την συμμαθήτρια του Χάρη...


Πολύ εύκολο πατρόν-δυο μετρήσεις και μετά κόβεις όλο λωρίδες! Τις οδηγίες τις βρήκα εδώ.

Ακολούθησε ένα φουστανάκι για την βαφτηστηρούλα μου το οποίο έχει εκρεμμότητες, οπότε και επιφυλάσσομαι!
Και μετά ξεσάλωσα με μπεμπέ φορεματάκια μιας και οι μπουμπούδες της παρέας, τελευταία κάνουν θραύση...




Το πατρόν είναι πάλι απ'το διαδίκτυο, αλλά αυτή την στιγμή μου διαφεύγει. Αν ενδιαφέρεται κανένα κοριτσούδι, ευχαρίστως να ψάξω και να δώσω πληροφορίες!
Στο διάστημα που πέρασε, έπλεξα κιόλας, αμέ!!!
Μία κοριτσίστικη κουβερτούλα στο αγαπημένο μου σχέδιο και στα ίδια χρώματα, ζακετάκι με πλεξούδες και κουμπάκια από πολυμερικό πηλό...



Για το τέλος θέλω να σας γλυκάνω! Η φίλη και γειτόνισσα Αναστασία έγινε γιαγιά!!! Της έφτιαξα λοιπόν μπισκοτάκια για να κεράσει όλους όσους επισκεφθούν τον πρίγκηπά της στο μαιευτήριο!
Να σας ζήσει ο μπέμπης, άξιος και τυχερός να'ναι σε όλη του την ζωή!!!



 
Το'τρεξα το θέμα σήμερα με τον φόβο μην μου πέσει η σύνδεση μιας και τελευταία συμβαίνει συνέχεια!Πότε έχω ίντερνετ το πρωί, πότε το βράδυ.Πότε στην κουζίνα, πότε στην κρεβατοκάμαρα.(το μπάνιο δεν το τσέκαρα-είμαι γρήγορη!)
Α, α, έχω να λαμβάνω κι ένα βραβειάκι!!!!


Η αγαπημένη φίλη Ράνια απ'τον "κόσμο της Ράνιας", με επέλεξε και πρέπει να τηρήσω τους όρους:
Οι κανόνες γι αυτό το βραβείο είναι
1. Να ευχαριστήσω αυτόν που μου το έδωσε
Μα αυτό εννοείται!Ράνια μου σ'ευχαριστώ πολύ που με σκέφτηκες!!!!!
2. Να απαντήσω στις ερωτήσεις
α) Ποιο είναι το αγαπημένο μου περιοδικό:Δεν διαβάζω πλέον αφού βρίσκω σχεδόν τα πάντα στο διαδίκτυο!
β) Ποιος είναι ο αγαπημένος μου τραγουδιστής - Λατρεύω Σωκράτη Μάλαμα και Μιλτιάδη Πασχαλίδη
γ) Αγαπημένη You Tube guru - sorry, δεν το'πιασα;
δ) Αγαπημένο μακιγιάζ -ΚΑΝΕΝΑ!!!!
ε) Αγαπημένος τόπος διαμονής - Πρώτα δεν ήθελα να αλλάξω ούτε γειτονιά, τώρα λέω:όπου γης και πατρίς!
στ) Αγαπημένη ταινία - Μμμμμ, διάφορες!Έχω κλάψει άπειρα με τον "Κύκλο των χαμένων ποιητών" και τις "Ανθισμένες Μανόλιες".Κάποτε μου άρεσαν και τα θρίλερ, απ'όταν γέννησα όμως, δεν ξέρω τί έγινε, δεν μπορώ να τα δω!
ζ) Πόσα ζευγάρια παπούτσια έχετε -Ελάχιστα!Απεχθάνομαι τις αλλαγές και θέλω σταθερό πάτημα!Καταλαβαίνετε οτι προτιμώ τα αθλητικά...
ε) Αγαπημένο χρώμα - Διάφορα, δεν μπορώ να πω οτι έχω κάποιο συγκεκριμένο!
3. Να παραδώσω το βραβείο σε 7 blogs:Ράνια μου, θα μου επιτρέψεις να το κάνω λίγο αργότερα μιας και τρέχω και δεν φτάνωωωωωω......

Αυτά λοιπόν και όπως λέει και ο Χάρης μου- ο οποίος παρεπιπτόντως έσκισε ως Αγάθωνας-σας αγαπώ απόλυτα!!!!(ναι, ναι, ακούω και στο Μαρία Αλιφέρη!)

75 σχόλια:

  1. τι να πω ποσο χρυσοχερα εισαι !!! Το ραπτικη για αρχαριους δεν καταλαβα??????

    Εισαι καταπληκτικη!!! μπραβο!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. για αρχαριους, ξερω τι λεω!δεν φανταζεσαι ποση ωρα μου πηραν να τα ολοκληρωσω!!
      σ'ευχαριστω για τα καλα σου λογια, πολλα φιλια!

      Διαγραφή
  2. Πάρα πολύ όμορφα τα φουστανάκια, πολύ πολύ χαριτωμένα, θα τα χαρούνε και οι μπουμπούδες αλλά και οι μαμάδες τους!
    Και τα μπισκοτάκια υπέροχα, μπράβο σου!
    Μου άρεσαν πολύ και οι απαντήσεις σου, σε αρκετές μπορώ να πω ότι ταυτίστηκα!
    Φιλιά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. σ'ευχαριστω ερμιονη μου!!!θελω να κανω πολλα πολλα και για μεγαλυτερα κοριτσακια, πορωθηκα!!!καλο βραδυ και φιλακια!!!

      Διαγραφή
  3. Καλησπέρα σας...θα θέλαμε ένα φουστανάκι με ασορτί πλεχτό σκούφο και στις τσέπες να είναι γεμάτο μπισκότα παρακαλώ....
    Θα μας τρελάνεις ρε φιλενάδα....είναι που σου κολλάει και η ζύμη το καλοκαίρι και που κάνει ζέστη και στο σπίτι.
    Δηλαδή αν δουλέψει και ο κλιματισμός τί θα γίνει ωρέ;;;
    Έχω σκάσει από ζήλια...θα δέσω τα μικρά μπας και προλάβω να κάνω τίποτα....Φιλιά...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. αυριο, αυριο, ετοιμασου και φτιαξε μου μια κανατα καφε....ερχομαιιιιι!!!!!

      Διαγραφή
  4. Πω πωωωω προκοπές!!!!!
    Τέλεια όλα, και τα μπισκοτάκια και τα φουστανάκια και τα πλεκτά σου!
    Πιο αρχάρια και άσχετη από εμένα στην ραπτική αποκλείεται να υπάρχει, πάντα θαυμάζω όσες τα καταφέρνουν τόσο όμορφα!
    Φιλιά, καλό απόγευμα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. σ'ευχαριστω ελενα!με εχει συνεπαρει το σπορ και θελω να το προχωρησω, να μαθω να ραβω σωστα και το αποτελεσμα να ειναι αρτιο!αγαλι-αγαλι ομως...
      καλο βραδυ!!!

      Διαγραφή
  5. χρυσοχέρα όλα τέλεια καμωμένα!!! από που να αρχίσω απο τα πλεκτά σου, τα φορεματάκια και όπως πάντα τα κουκλίστικα μπισκότα σου τα οποία έχω αδυναμία!!! δηλ. ως και τα κουμπάκια του πλεκτού είναι χειροποίητα? συγχαρητήρια και καλές δημιουργίες να έχεις κορίτσι μου!!! καλή συνέχεια!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. σ'ευχαριστω μαρια μου!!!χαιρομαι για τα καλα σου λογια. ειλικρινα τα φτιαχνω ολα με μεγαλη αγαπη και χαρα!!!καλο βραδυ!!!

      Διαγραφή
  6. Έτσι είναι οι αδαείς;;; Θα είμαι πολύ χαρούμενη αν φτάσω στο επίπεδό σου στη ραπτική! :) Εγώ προσπαθώ λίγες μέρες τώρα με τη ραπτομηχανή αλλά... λίγα πράγματα, όχι ολόκληρη συλλογή από φορεματάκια! Και για τα υπόλοιπα τι να πω... όλα είναι πανέμορφα! Φιλιά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. ε, το ραβε ξηλωνε ηταν μπολικο μεχρι να ολοκληρωθουν τα φορεματακια, μην νομιζεις οτι τα εβγαλα αερατα!!!
      φιλια πολλα πολλα!

      Διαγραφή
  7. Τι να πρωτοσχολιάσουμε χρυσοχέρα!!!!!!!Όλα πανέμορφα!!Μας άρεσε ιδιαίτερα η κουβερτούλα με την αεράτη πλέξη,είναι φανταστική!!!!!!!!!Τα φιλιά μας!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. αυτη η πλεξη ειναι απ'τις αγαπημενες μου!!!φιλια πολλα κι απο'μενα!!!

      Διαγραφή
  8. Μας γλύκανες και με τα ρουχαλάκια και με τα μπισκοτάκια!!!
    ;-)
    Χρυσοχέρα!!!
    Συγχαρητήρια για το βραβείο!!!
    Φιλάκια αμέτρητα και ανταποδίδω την... απόλυτη αγάπη!!!
    ;-)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  9. Καλε τι ωραία είναι όλα αυτά;;;; Γεια στα χεράκια σου!!! Τέλεια τέλεια και τα φορέματα και η φουστίτσα και τα πλεκτά και τα μπισκότα!!! :) Ίσως σε "χρησιμοποιήσω" αργότερα, γιατί κι εγώ θέλω να καταπιαστώ -κάποια στιγμή- με τη ραπτική. Η ραπτομηχανή μου φωνάζει κάθε μέρα.... Φιλάκια!!! :) Και πάλι συγχαρητήρια!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. σ'ευχαριστω κατερινα μου!να την ακουσεις την μηχανουλα σου που σε φωναζει-ειναι μεγαλη πορωση!!!!φιλια πολλα!!!

      Διαγραφή
  10. Τι κουκλίστικα φορεματάκια έφτιαξες!!!!Απίθανα!!!!Μπορείς να κάνεις και για μεγάλες;;;;;Μπράβο μπράβο και πάλι μπράβο!!!!
    Τα μπισκότα απίθανα όπως και η κουβέρτα!!!
    Συγχαρητήρια για το βραβείο σου!!!
    Φιλάκια πολλά!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. για μεγαλες, ε;δεν ξερω, εχω ξεκινησει απ'τα μινιον, θελω να πιστευω οτι θα τα καταφερω και τ'αλλα!φιλια πολλα πολλα!!!

      Διαγραφή
  11. ΑΧ!!!!! Ποιά αρχάρια καλέ!!!!!. Λές μετά τη μανία του πλεξίματος να με πιάσει και μένα με τη ραπτική??? Για την ώρα το καλάθι της ραπτικής βρίσκεται...στο γκαράζ του άντρα μου (είχε μαμά μοδίστρα, δε φταίω εγώ).

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. μμμμ, ποτε δεν ξερεις, παντως και το πλεξιμο ειναι λατρεια!!!!φιλια πολλα πολλα!!!

      Διαγραφή
  12. Ελένη ήθελα να σ'ευχαριστήσω πάρα πολύ για το σχόλιό σου.. Και να σου πω να μην νιώθεις έτσι όπως μου έγραψες.. Είναι πολύ δημιουργικά όλα αυτά με τα οποίa ασχολείσαι.. Και γενικότερα είναι πιο υγιές να ασχολούμαστε και με πιο ανάλαφρα ζητήματα (σε καμία περίπτωση δεν εννοώ τις ασχολίες σου)παρά να συζητάμε για τα προβλήματα υγείας και τις δυσκολίες που αντιμετωπίζουμε. Όλα μέσα στην ζωή είναι.. Υπέροχες οι δημιουργίες σου και οι ταινίες που ανέφερες είναι από τις αγαπημένες μου, ειδικά η πρώτη!! Να είσαι καλά πολλά φιλιά!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. ολα μεσα στη ζωη, ναι αλλα οι δυσκολιες ειναι που σε κανουν μαχιμο, οχι οι διαφορετικες πλεξεις μιας κουβερτας!και παλι να ευχηθω η οικογενεια σου να ξεπερασει γρηγορα αυτην την ασχημη φαση, να φανταζουν ολα σαν εναν εφιαλτη που περασε και παει...
      φιλια πολλα!

      Διαγραφή
    2. Σ'ευχαριστώ και πάλι! Μην ξεχνάς όμως ότι αυτά με τα οποία ασχολείσαι δίνουν ζωή! Η δημιουργικότητα, η χαρά είναι που μας κάνουν να χαιρόμαστε την καθημερινότητα και να ξεπερνάμε τις δυσκολίες! Μακάρι να είχα το ταλέντο σου, ειλικρινά! Έχω τόσες ιδέες αλλά δεν πιάνουν τα χέρια μου! :) Καλό μήνα φιλιά πολλά!!

      Διαγραφή
  13. Τι χρυσοχέρα είσαι εσύ κορίτσι μου!!! Σε χαίρομαι και σε καμαρώνω!!! Και αν και αρχάρια, κατάφερες να ράψεις αυτά τα φουστανάκια, αναρωτιέμαι για τα επόμενα!!! φιλάκια πολλά!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. μετα κοπων και βασανων μαιρη μου, με πολλα λαθη και αποριες!θελω να βελτιωθω, ελπιζω να μπορεσω!φιλια κι απο'μενα πολλα πολλα!

      Διαγραφή
    2. Ηρθα!
      Άψογη η ραπτική σου!! Να συνεχίσεις!!
      Όλα υπέροχα και προσεγμένα , μπράβο!!!

      Διαγραφή
    3. σ'ευχαριστω πολυ, καλως ηρθες!!!σιγουρα θα συνεχισω!!!φιλια πολλα!!!

      Διαγραφή
  14. Μέχρι τώρα σου έβαζα άριστα στα μπισκοτάκια που κάνεις,αλλά τώρα παίρνεις ένα ακόμα και στη ραπτική. Φανταστικά αυτά έκανες,αφού σκέφτομαι να μου ράψεις ένα φορεματάκι για μένα.
    Φιλάκια και πολλά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. κατσε να εντρυφησω και θα κανω για τις απανταχου μπλογκερς!!!!φιλια πολλα πολλα!!!

      Διαγραφή
  15. Ένα σωρό δημιουργίες!!!Θα ξεκινήσω με τη ραπτική που πρέπει να σου πω ότι δεν φαίνονται καθόλου για σχέδια αρχάρειας!Τη κουβερτούλα τη λάτρεψα και αυτά τα μπισκότα ήταν το κάτι άλλο!!!!Συγχαρητήρια για τις δημιουργίες σου αλλά και για το βραβειάκι σου!Πολλά φιλιά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. σ'ευχαριστω τοσο πολυ για τα καλα σου λογια!!!εκανα μεγαλη προσπαθεια για τα φουστανια η αληθεια ειναι, φαινεται η απειρια μου αν τα γυρισεις απ'την αναποδη!
      φιλια πολλα πολλα!!!

      Διαγραφή
  16. Πω πω βρε παιδί μου, τι χρυσοχέρα! Αν για αρχή έκανες όλα αυτά τα ρουχαλάκια, τι θα κάνεις αργότερα???? Τρέμε ...Donna Karan! Τι να πω...εγώ είμαι ασχετη με ράψιμο, μόνο να βγάζω πατρόν απο το burda ξέρω κι αυτό με το ζόρι... Συγχαρητήρια και για το βραβείο, φιλιά πολλά!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. ε,οχι και ντονα καραν!οι γνωστες του αντικειμενου θα με λιθοβολησουν!και οσο για το burda...μια απ'τα ιδια,μην σου πω και χειροτερα!!!!σ'ευχαριστω πολυ για τα καλα σου λογια, τα φιλια μου!!!!!!!

      Διαγραφή
  17. Καταπληκτικά όλα Ελένη μου, τελικά ήταν να μην πάρεις φόρα... δεν σε προλαβαίνουμε ΄-)
    Φιλάκια!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. αχ, βρε δωρα μου, σ'ευχαριστω!!!!αν κολλησω με κατι οντως παιρνω φορα και ασχολουμαι μ'αυτο συνεχεια!!!(παιδι μου παραμελημενο!!!)
      φιλια πολλα πολλα!!!!

      Διαγραφή
  18. Τι ωραία ανάρτηση, μπισκοτάκι μου, και τι ομορφιές μας έδειξες!
    Τα ρουχαλάκια είναι τρέλα! Θα τα ευχαριστηθούν τα μικρά αγγελούδια!
    Και τα μπισκοτάκια σου (μπισκοτάκι μου) είναι άψογα. Όσες φορές και να τα δω, το ίδιο θα σου πω: επαγγελματική δουλειά! Μπράβο, βρε κορίτσι.
    Πολλά φιλιά σου στέλνω!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. να εισαι καλα ελλη μου!!!περιμενω με αγωνια να τα δωσω στις μαμαδες!!!σε φιλω κι εγω, σ'ευχαριστω!!!!

      Διαγραφή
  19. ποσο τελεια τα φουστανακια;;;;θελω κι εγωωωωωω!!!!τα μπσικοτακια υπεροχα,μα πως τα προλαβαινεις ολα;;!!συγχαρητηρια για το βραβειο!!φιλακια πολλα

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. αχ,κιεγω θελω αλλα που να χωρεσω!σ'ευχαριστω πολυ πολυ για τα καλα σου λογια,φιλια κι απο'μενα και καλο σκ!!!

      Διαγραφή
  20. Τά φουστανάκια Ελένη μου είναι σκέτη γλύκα!!!!Η δέ κουβερτούλα καί τό ζακετάκ,μούρλια!!!Τί νά πω γιά τά λατρεμένα σου μπισκοτάκια!!!Μπράβο σου!!!Είσαι χρυσοχέρα κορίτσι μου!!!Καλό Σ/Κ!!!Φιλάκια!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. σας ευχαριστω πολυ κα.Ντιμι!καλο σκ κι απο΄μενα και καλες φωτογραφησεις!!!

      Διαγραφή
  21. Μπισκοτάκι μου τι να πρωτοθαυμάσω ? Ολα τα φορεματάκια και η φουστίτσα είναι πολύ όμορφα και μου αρέσει πολύ το πουά.
    Τη ζακετούλα τη ζήλεψα , έχω κάτι χρόνια να πλέξω και τα κουμπάκια πολύ ωραία. Με πολλά βραβεία , ακόμα γλυκιά μου
    Σε φιλώ τρυφερά

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. ευχαριστω πολυ πολυ νικολ μου!!!την ζακετουλα την εχω πλεξει για αμετρητα παιδακια και απ'οτι μου λεν οι μανουλες τους, την φορεσαν αρκετα!φιλια και απο'μενα!!!!

      Διαγραφή
  22. ¸.•°♡♡♫° ·.

    Peças bonitas de costura, mas os biscoitos... hummmm!!!
    Bom fim de semana!
    Beijinhos do Brasil.
    ¸.•°❤❤♫° ·.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  23. Aaaaaa! Pos prolaveneis na kaneis toooosa pragmata kai einai ola fantastikaaaa!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  24. Η δημιουργικότητά σου Μπισκοτάκι μου είναι αξιοθαύμαστη... τέλεια τα φορέματα και η φουστίτσα, καταπληκτικά τα μπισκότα (πώς τα κλείνεις βρε παιδί μου τα σακουλάκια τόσο τέλεια;;;) αλλά και τα πλεχτά σου!! ΧΙΛΙΑ ΜΠΡΑΒΟ!!!
    Συγχαρητήρια και για το βραβείο σου!!! Σου αξίζει!!!!
    Φιλιά!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. αχ, εσυ μιλας κικη μου για δημιουργικοτητα;!!!!σ'ευχαριστω για τα καλα σου λογια!!!τα σακουλακια εχουν απλα ενα αυτοκολλητακι απο πισω και ο φιογκος ειναι με σιλικονη!
      φιλια κι απο'μενα πολλα πολλα!!!!

      Διαγραφή
  25. Έλα καλέ μόνο αυτά έφτιαξες? Πλάκα μας κάνεις!!!! Πότε προλαβαίνεις??? Είναι πανέμορφα. Τα φορεματάκια, τα μπισκότα, το φουστάκι, όλα!!!! Είσαι χρυσοχέρα! Καλό μήνα σου εύχομαι.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. σ'ευχαριστω τοσο πολυ!!!!χαιρομαι πραγματικα οταν τα φτιαχνω,αρα βρισκω χρονο ακομα και αναμεσα στις πολυ πρωινες ωρες!!!!σε φιλω γλυκα!!!!

      Διαγραφή
  26. ΄Εχω τρελαθεί με τα μπισκοτάκια σου,
    τα καλύτερα μακράν.
    Βλέπω ότι και στη ραπτική μια χαρά τα πας,
    πολύ γλυκά τα φορεματάκια.
    Μπράβο κοριτσάκι, γεια στα χέρια σου !

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. σ'ευχαριστω πολυ σοφια μου!
      στην ραπτικη εχω ακομα δρομο μπροστα μου, ελπιζω να βελτιωθω!!!!φιλια πολλα πολλα!!!!

      Διαγραφή
  27. Τέλεια τα φορεματάκια αλλά και η φουστίτσα που έφτιαξες.Με έφερες πολλαααααα πολλά χρόνια πίσω όταν έραβα και εγώ της κόρης μου φορεματάκια και όχι μόνο.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. εγω κοριτσι δεν εχω, αλλα χαιρομαι πολυ να τα δωριζω στις μικρες δεσποινιδες της παρεας!!!!

      Διαγραφή
  28. τακτοποιούμαι λοιπόν στοιχειωδώς στο νέο σπίτι και λέω να ανοίξω λίγο το παράθυρό μου στον κόσμο...και τι να δω ? ... το μπισκοτάκι ζωγραφίζει!!!! φανταστικά κορίτσι όλα...μα όλα... πες μου τώρα που πήρες γεύση γερή από ραπτική...δεν είναι σούπερ ντούπερ απασχόληση? κλείνεις τα μάτια σου το βρ'αδυ και σκέφτεσαι πώς θα μπορούσες και τι θα μπορούσες να κάνεις άλλο από ύφασμα!!! κόλλημα γερό.. λατρεία, όπως το είπες... λοιπόν, κορίτσι τα καταφερες μια χαρά και μας ξεσήκωσες με τα φουστακια αυτά τα τέλεια... δηλαδή τι θες? να αφήσω τα μισά πιάτα στις κούτες, να πετάξω όοοοολες τις κούτες έτσι όπως είναι στο πατάρι, να βγάλω έξω μηχανές και κλωστές και μασούρια, και να αφήσω τα παιδιά μου αμαγείρευτα για να βάλω μπροστά αυτή τη φουφρουδιάρικη παιχνιδιάρικη φουστίτσα για την κόρη μου? αυτό θες? εεε, εντάξει...λοιπόν...δέχομαι!!!
    φιλάκι!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. γιατι, οχι;τα παιδια μονο να ταισεις, κατα τ'αλλα του σπιτιου οι δουλειες δεν τελειωνουν ποτε!
      πραγματικο κολλημα η ραπτικη, εχω τσαντιλα που τωραστις διακοπες σε λιγο καιρο δεν θα μπορω να ραψω(μονο η ραπτομηχανη μας ελειπε απο'κει μεσα)-απο τωρα ομως εχω προμηθευτει υφασματα και πατρον και περιμενω τον σεπτεμβρη, να γυρισω και να πειραματιστω!!!!θα χρειαστω σιγουρα τα φωτα σου, σε φιλω και καλοριζικο το νεο σπιτι!!!!!σμμμμμουτς!

      Διαγραφή
  29. Καλημέρα , σου χαρίζω και έγω ένα βραβείο γιατί μου αρέσει το blog σου και οι δημιουργίες σου για να το παραλάβεις κάνε μια βολτούλα από το 4lifeidea.blogspot.gr

    http://4lifeidea.blogspot.gr/2013/07/blog-post_16.html#.UeUHH0I29FI

    Η σελίδα μου στο facebook
    https://www.facebook.com/pages/Life-Idea/545000545534869

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. λιγο καθυστερημενα παραλαμβανω και σ'ευχαριστω!οπως σου εγραψα και στην σελιδα σου λογω του οτι το εχω ηδη και απο αλλες φιλες, δεν θ'απαντησω στις ερωτησεις αλλα θα προσθεσω το ονομα σου κατω απ'το εικονιδιο!καλημερα και καλη εβδομαδα!!!

      Διαγραφή
  30. Το βραβειάκι το παίρνεις κι από μένα γιατί οι δημιουργίες σου είναι τέλειες! Πέρνα από το http://mousestitcheshandmade.blogspot.gr/

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. σ'ευχαριστω πολυ για το βραβειο!!!!τι να πω εγω για σενα και τις φανταστικες σου δημιουργιες!!!!καλη εβδομαδα!!!

      Διαγραφή
  31. ΟΛΕΣ ΟΙ ΔΗΜΙΟΥΡΓΙΕΣ ΣΟΥ ΕΙΝΑΙ ΠΑΝΕΜΟΡΦΕΣ!!!!ΤΑ ΦΟΥΣΤΑΝΑΚΙΑ ΥΠΕΡΟΧΑ Η ΚΟΥΒΕΡΤΟΥΛΑ ΜΕ ΤΟ ΖΑΚΕΤΑΚΙ ΚΑΤΑΠΛΗΚΤΙΚΑ ΚΑΙ ΤΑ ΜΠΙΣΚΟΤΑΚΙΑ ΜΙΑ ΓΛΥΚΑ!!!!!!ΝΑ ΕΧΕΙΣ ΜΙΑ ΟΜΟΡΦΗ ΚΥΡΙΑΚΗ ΚΑΙ ΜΙΑ ΚΑΛΗ ΕΒΔΟΜΑΔΑ!!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. σ'ευχαριστω πολυ πολυ!να εισαι καλα και καλη εβδομαδα κι απο'μενα(βεβαια για αλλη εβδομαδα μιλω εγω αφου απαντω με χρονοκαθυστερηση...φιλια πολλα!)

      Διαγραφή
  32. πολύ τα ζήλεψα τα φορεματάκια...αλλά τη καρδιά μου έκλεψαν τα μπισκοτάκια σου!!! πόσο όμορφα και λαχταριστά!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. σ'ευχαριστω πολυ για τα καλα σου λογια!φιλια πολλα και καλο υπολοιπο καλοκαιριου!!!

      Διαγραφή
  33. Έχω μείνει άφωνη από τα φορεματάκια!!!!Τι καταπληκτικά χρώματα!!!!Αχ πολύ χαίρομαι που κόλλησες το μικρόβιο της ραπτικής!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. μ'αρεσει τοσο πολυ η ραπτικη που φετος-δεν μπορει-πρεπει να εντρυφησω!!!!να με παρατηρεις για να γινομαι καλυτερη!!!!φιλια!!!!!

      Διαγραφή
  34. Καλησπερα κι απο μενα! Επεσα πανω στο blog σου ψαχνοντας
    για πατρον. τα φορεμ,ατακι σου ειναι φα-ντα-στι-κα!!!!!!!!!, και μιας και ψαχνομαι για να βελτιωθω στην ραπτικη, θα σου ημουν υποχρεη αν μου εδινες το link με το πατρον.
    Και παλι συγχαρητηρια!!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. ειναι αυτο:http://seekatesew.com/easy-baby-dress-pattern/
      εχεις ανακαλυψει το sewprettysewfree.blogspot ;θα βρεις απειρα πραγματα με δωρεαν πατρον.μπες, δες, και σου ευχομαι καλη επιτυχια!!!

      Διαγραφή
  35. Γεια σας,
    Ειναι ολα πολυ χαριτωμενα. Μπραβο σας! Μηπως θα μπορουσα να εχω το πατρον για τη ροζ ζακετουλα με τα κουμπακια καρδιες;;;
    Ευχαριστω εκ των προτερων.

    ΑπάντησηΔιαγραφή