Τρίτη 5 Μαρτίου 2013

ΜΠΙΣΚΟΤΑ ΓΙΑ ΠΡΙΓΚΙΠΙΣΣΕΣ!

Μόλις τελείωσα 5(!) πλυντήρια σίδερο και είπα να ξεκουράσω λίγο την πλατούλα μου.Οπότε κι έκατσα μπροστά απ'τον υπολογιστή για να σας δείξω τί ετοίμασα για την φίλη μου την Ρένα (βέβαια η πλάτη εξακολουθεί να πονάει-εντάξει πρόφαση ήταν).
Η Ρένα λοιπόν θα επισκεφτεί μια μικρή πριγκιποπούλα στο μαιευτήριο και μου ζήτησε να φτιάξω μπισκότα κορώνες.Τέλεια, σκέφτηκα, επιτέλους θα χρησιμοποιήσω και το κουπ-πατ που έχω αγοράσει 2 χρόνια τώρα και δεν έχει βγει απ'το κουτί.



Για τον στολισμό του καλαθιού έκοψα μία κορώνα από παχιά φετρίνα και την πέρασα "δαχτυλίδι" στο περιτύλιγμα..



Τα παιδιά μας είναι οι πρίγκιπες και οι πριγκίπισσες της καρδιάς μας! Η μικρούλα που έρχεται αύριο στον κόσμο, εύχομαι ολόψυχα να ζήσει πριγκιπικά!Ο θρόνος της-η αγκαλιά των γονιών της,την περιμένει...

55 σχόλια:

  1. αχ πόσο όμορφα! εμένα γιατί κανεις δεν μου έφερε τέτοια δώρα όταν γέννησα; κλαψ!

    υ.γ. οταν λες ''φετρινα'' εννοεις την τσοχα;; το φελτ;;

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. εμενα ευτυχως που δεν μου εφεραν οταν γεννησα γιατι θα ημουν η πρωτη λεχωνα που θα ετρωγε οοοολα τα μπισκοτα αντι να τα κερασει....
      οσο για την φετρινα ειναι συνθετικη τσοχα!

      Διαγραφή
  2. ειναι τελεια!!!!μπραβο σου!!μονη φτιαχνεις και την ζαχαροπαστα;με το καλο να ερθει το μωρακι!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. ευχαριστω πολυ!ναι, μονη μου την φτιαχνω εκτος απ'τα πολυ σκουρα χρωματα π.χ.μαυρο ή κοκκινο...

      Διαγραφή
  3. Πριγκιπικά... μπισκοτο-δημιουργήματα!!!
    SSSSSSUPER!!!
    ;-)
    Με το καλό το μωράκι!!!
    Φιλάκια πολλάάάάά!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Πολύ ωραια έγιναν και ταμπισκότα και το καλαθάκι, μπράβο!
    * 5 πλυντήρια????? Αχ το απεχθάνομαι το σίδερο.....

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. Χαρας το κουραγιο σου πραγματικα!!!! Παντως ειναι μια ομορφη ιδεα για δωρακι !!!!!
    Αντε και καλη ξεκουραση!!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. Καλημέρα Ελένη μου!!Είναι ονειρεμένα!!!Τά λάτρεψα!!Πάντα μέ εκπλήσεις ευχάριστα μέ τίς πανέμορφες δημιουργίες σου!!Μπράβο φίλη μου!!Εχης βραβείο!!!Σέ περιμένω νά τό παραλάβης!!Φιλάκια!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. μολις τωρα διαβαζα την αναρτηση σας!ευχαριστω πολυ που με επιλεξατε γαι το βραβειο!!!θα το παρω και σε επομενη αναρτηση θα ακολουθησω τους κανονες!!!

      Διαγραφή
  7. Για τα μπισκοτάκια τι να πω......όπως πάντα τέλειααααααα!!!!
    .....μα 5 πλυντήρια ρούχα μονομιάς? ?.........please να σου φέρω και τα δικά μου.....είναι 5, 6....ούτε ξέρω πια έχω χάσει τον έλεγχο.....χαχα!
    Φιλιά πολλά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. ναι ναι, για ενα -δυο πλυντηριες ουτε που βαζω το σιδερο στην πριζα,βεβαια φροντιζει ο αντρας μου γι'αυτο:μια μερα=ενα ολοκληρο πλυντηριο!!!φιλακια!!!

      Διαγραφή
  8. Υπέροχη ιδέα για δωράκι, γεια στα χέρια σου, τα έφτιαξες ονειρεμένα!
    Να είναι γερή και καλότυχη η μικρούλα!
    Φιλιά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. σ'ευχαριστω ελενα, κι εσενα γεια στα χερια σου, προ ολιγου ειδα το μπουγιουρντι......μιαμ!!!

      Διαγραφή
  9. Πήρα γλυκά την Κυριακή να πάω σε φίλους και αγόρασα και δυο παρόμοια μπισκοτάκια σε σχήμα καραμέλας για τα παιδάκια.
    Σε θυμήθηκε Ελένη. Τα δικά σου είναι πιο όμορφα.
    Σε θαυμάζω, ειλικρινά.
    Πολλά φιλιά

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. σ'ευχαριστω σοφια μου, κι εγω σε θαυμαζω!οι δημιουργιες σου ειναι πηγη εμπνευσης!!!

      Διαγραφή
  10. Αυτό το σχόλιο αφαιρέθηκε από τον συντάκτη.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  11. Τι όμορφα τα μπισκοτάκια σου, μπισκοτάκι μου! Να είναι γερό και καλότυχο το μωράκι. Πολλά φιλιά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  12. Καλά έκανες και έβγαλες το κουπ πατ από το κουτί,γιατί το χρησιμοποίησες τέλεια.Να'ναι γερό το μωράκι.Φιλάκια!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  13. Τι υπέροχα μπισκότα είναι αυτά; Είναι ιδανικά για εμένα που δεν είμαι μικρή αλλά δεν πάυω να πιστεύω ότι είμαι μια πργκίπισσα! Χα χα! Φιλιά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. μα ποιος ειπε οτι ειναι μονο για μικρες πριγιπισσες;ολες εχουμε δικαιωμα στον τιτλο!!!καλημερα!

      Διαγραφή
  14. Φοβερά όλα τα μπισκοτάκια σου τα λιγουρεύτηκα και εγώ όπως τα παιδιά !!!!!!!!!!
    Ακόμη και τα αμπαλάζ τέλεια...........

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. σ'ευχαριστω πολυ σουλα!!!ειδα και τις δικες ομορφιες!!!θα τα λεμε..καλημερα!

      Διαγραφή
  15. Καλημέρα, πολλά πολλά μπράβο είναι υπέροχα και το περιτύλιγμα μοναδικό!!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. σ'ευχαριστω καλη μου συντοπιτισσα!!!καλη...τισκλοπεμπτη οπως λεει και το βλασταρι μου...

      Διαγραφή
  16. Πο πο τι υπεροχα πριγκιπικά μπισκοτακια ειναι αυτα! Πολυ ομορφη ιδεα να κερασουν τους γυρω για το ερχομο ενος μωρου,,,Να ζησει η μικρη μπεμπουλα!!!!!!!
    Είναι πολυ πολυ πολυ ομορφα μου αρεσει γενικα πολυ το σχεδιο σαν στέμμα!!!!!!
    Το αμπαλαζ είναι πολύ ομορφο και μοναδικο!!!!!
    Φιλακια πολλα!!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. σ'ευχαριστω ελενα!!!εγω τί να πω για σενα με την κουκλαρα κορη-minnie και το σουπερ παρτι που της ετοιμασες;φιλακια...

      Διαγραφή
  17. μα τι πρωτότυπο περιτύλιγμα!!!!Μας τρέλανες πάλι!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. σ'ευχαριστω γεωργια!στην αρχη ειχα ενδοιασμους για το περιτυλιγμα, φοβομουν μηπως δειχνει ...στραγγαλισμενο!χαχαχα, καλο βραδυ!

      Διαγραφή
  18. Και τα μπισκοτάκια super και η κορώνα από τσόχα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  19. απιθανα και τα μπισκοτα και η κορωνα δεν το συζητω!κανεις καταπληκτικη δουλεια!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  20. ΚΑΤΑΠΛΗΚΤΙΚΑ ΤΑ ΜΠΙΣΚΟΤΑ ΣΟΥ!!!ΟΤΙ ΠΡΕΠΕΙ ΓΙΑ ΜΙΚΡΕΣ ΑΛΛΑ ΚΑΙ ΓΙΑ ...ΜΕΓΑΛΕΣ ΠΡΙΓΚΙΠΙΣΣΕΣ!!!!ΤΕΛΕΙΑ!!!!!ΚΑΛΗΜΕΡΑ..ΦΙΛΙΑ!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  21. Ελένη, είναι απίθανα τα μπισκότα σου.!!!!θέλω όμως κι άλλα να σου πω....ποιο είναι το mail σου? ή αν θες στείλε μου εσύ στο δικό μου...το έχω στο προφιλ μου!! φιλιά!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  22. Ελενη εισαι χρυσοχερα!Πανεμορφα τα μπισκοτακια κορωνες και η συσκευασια που εκανες!
    φιλάκια,
    Αναστασία
    http://natbeesfashion.blogspot.gr/
    Θα χαιρόμουν πολύ αν με πρότεινες εδώ http://www.company.co.uk/company-blog-awards-2013-with-new-look στην κατηγορία Best Personal Style Blog. Ευχαριστω εκ των προτερων!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. σ'ευχαριστω αναστασια!μολις μπηκα και εριξα την ψηφο μου!!!καλη επιτυχια σου ευχομαι!

      Διαγραφή
  23. Μετα απο πολυυυυυ καιρο, θυμήθηκα ότι δεν σχολίασα την παραγγελία μου....
    Αν και δεν τα είδα απο κοντά (διότι το service της δημιουργού φτάνει μέχρι delivery) η μανούλα που τα παρέλαβε δήλωσε ότι ήταν τέλεια!!!!
    Χάρηκα πολυ με την Χαρα της Ελένης για τις κορώνες που θα έφτιαχνε και με της φίλης μου Θεόδωρας που πριν 3 χρονια είχε δει πρώτη φορα τα μπισκότα και ευχήθηκε να λάβει και εκείνη όταν γεννήσει!
    Ελένακι σ´ευχαριστω για ακόμα μία φορα, ειναι καταπληκτικά !!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. εγω σ'ευχαριστω ρενουκο!χαιρομαι που αρεσαν και στις δυο σας!τα εκανα με μεγαλη χαρα!!!τωρα να δουμε τί θα ετοιμασουμε στα γενεθλια της βαφτιστηρας σου-για το σχολειο!φιλια πολλα!!!!

      Διαγραφή
  24. Καλώς σε βρήκα!
    Τι τέλεια που είναι τα μπισκοτάκια σου! Και το δέσιμο με την κορώνα πολύ έξυπνο!
    Θα τα λέμε... Καλή συνέχεια!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. σ'ευχαριστω πολυ!!!κι εσεις κανετε καταπληκτικα πραγματα!καλη συνεχεια και σε σας!!!!

      Διαγραφή